Friday, March 14, 2008

 

Skuffelse


Spillede Puerto Rico sammen med Bjarne, Freysi og Abbi i går aftes. Jeg fik lov til at starte fordi at jeg vandt sidste gang. Jeg og Bjarne gik i gang med indigo men Freysi lavede tobak og Abbi købte en kaffe fabrik. Bjarne stolede på sin gamle strategi og havde både en lille og en stor market. Jeg købte også en lille market og et lille varehus. Freysi prøvede at kobe en universitet og Abbi havde en stor market. Fra starten var der ingen tvivl om hvem ville vinde, Freysi fik masser af points og kunne også kobe en stor bygning som at gav ham endnu flere points. Men han passede godt på sit tobak og stjol det fra mig, eller valgte tobak så jeg ikke kunne vælge det. Bjarne prøvede også at drille mig lidt, men ingen gad forstyrre Freysi, nii.
Freysi ville selvfølgelig ikke indrømme at han førede og sagde at jeg ville vinde ;) Men da vi løb tør af points fand vi ud af at Freysi havde 52 points, Abbi og Bjarne 39 og ved I hvad...jeg lå på bunden med 38 points. Sur og skuffet, ydmyget i mit eget hus. Mobbet og drillet af de store drenge. Jeg gik i seng og blev nødt til at anerkende at jeg duer ikke til noget som helst.
Nah, det var måske ikke sa slemt ;)
Men vi drak nogle gode bajere, Freysi startede på en Påske Stenøl fra Thisted Bryggeri, en dejlig øl med masser af skum og sluttede med et Påsketrold fra Skagen. Abbi drak en Kings County fra Nørrebro og en Saison Påske fra GB. Jeg drak en åndsvag Råsted Påskeøl, uden skum, lugtede af græs, våd får ifølge Freysi og havde en særdeles mærkelig smag, ko afføring...vi var i hvert fald ude på landet, så åbnede jeg en Påske Bock fra Nørrebro, den var go'.
Som sagt, Freysi vandt, de andre tabede.
Der var en gang nogle fyre, de drak øl og spillede Puerto Rico-yre, ude er eventyr?

Comments:
Hahah du for lov til at vinde næste gang Oli :)
 
Post a Comment



<< Home

Eldra efni

March 2007   April 2007   May 2007   June 2007   July 2007   August 2007   September 2007   November 2007   January 2008   February 2008   March 2008   April 2008   November 2008   January 2009   March 2009  








This page is powered by Blogger. Isn't yours?